maandag 8 oktober 2007

12 oktober

Vandaag is de dag dat we weer naar huis gaan. Gisteren hebben we onze laatste heerlijke en alweer zeer zonnige strand dag achter de rug. De eerst volgende stranddag zal ongetwijfeld lang op zich laten wachten.
Als je me nu vraagt hoe was de vakantie, dan zeg ik: "lekker, mooi weer, veel zon, lekker aan het strand gelegen, gepoedeld, gegeten en verder weinig gedaan. Precies zoals de bedoeling was".
Als je me vraagt hoe was Portugal, dan zeg ik: "geen idee! De plaats Albufeira was heel erg toeristisch, te druk, te veel engelsen, te weinig sfeer. Het had volgens mij om het even overal ergens aan zee kunnen zijn in een zonnig land. Maar ik heb niet echt het Portugal gevoel gehad.
Het weer was schitterend, hoge temperaturen. Van de vriendelijkheid van de Portugezen heb ik eerlijk gezegd niets mee gekregen. Misschien waren we op de verkeerde plaats op het verkeerde moment (het na seizoen).
Op dit moment vliegen we ergens boven Frankrijk, nog een uurtje en dan zijn we terug op hollandse bodem.
Het eerste wat ik straks ga doen is de honden ophalen. Ik ben zo benieuwd hoe het gegaan is de afgelopen week. En ik heb ze ook best wel gemist.
En hoe zal het er thuis uitzien? Zullen de jongens zich een beetje gedragen hebben? Het was voor hun ook de eerste keer dat ze zolang alleen waren.
Nog eventjes en dan weet ik het allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten